Söndag 2011-10-30

"Ta-hand-om-sig-själv-dag" Idag! Och en sådan behövs, så idag ska jag bara ta det lugnt, hade planer att åka till Laholm där min syster och hennes lilla familj nu är bosatta. Men det tar jag i veckan istället eftersom jag är så jäkla trött och sliten efter dem här senaste två veckorna med galenskap och praktiken på det.
Så ja, vi börjar väll nu ? Ligger i soffan atm och försöker vakna till liv, efter bara 4 timmars sömn kan man ju inte vara mer än död.. Så här ska jag vakna till, ta mig en frukost och sedan tappa upp ett bad och ligga där tills jag blir en fisk! Så vi hörs säkert senare. Simma lugnt!

Jag och Linnea igår. Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0