Söndag 2011-10-23

Nu vart helgen redan slut och en lång jobb vecka har jag framför mig. Men inte ska jag klaga för på fredag är praktiken avklarad och då börjar höstlovet sedan! Kommer bli skönt!

Denna dag som alla andra vanliga Söndagar har jag bara legat hemma hos pojkvännen och tagit det lugn. Har vilat ut mig ätit gott, lite för mycket gott har det blivit idag.. Först hamburgare hos Hampus sen när man kom hem vart glassen framme och våran hemmagjorda smultron sås och så colan. Känns inte bra nu kan jag säga!
Jag ska dränka dessa synder nu med ett långt och skönt bad!

Två blider på mig från i fredes.
Älskar mitt hår! Min fina vän Hanna har gjort lockarna, Hon kanska får bli min stylelist ?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0