Söndag 2011-10-02

Då var denna veckan slut och imorgon påbörjas en ny..
Idag har jag en del att göra, har verkligen ingen lust men det måste göras *suck*... Jag ska börja med att göra klart några skolarbeten som jag nu ligger lite efter med, sen ska jag städa och gå en runda och ska även se om det finns lite plats för en fika i stan med min man eller något annat mysigt senare! Är sugen på att gå på bio men tror dock inte han vill de, han är inte ett så stort fan av sånt..

Innan jag påbörjar med de tråkiga delarna idag ska jag slå mig ner i soffan och kolla något avsnitt av 90210. Mys

Annars då.. Ja min helg har vart super mysig! I fredes var jag hos en killkompis som hade hemma fest jag hade ytterst trevligt men det blev lite för mycket i slutänden.. Ser tillockmed mig själv som jobbig på fyllan ibland, då är det illa! Men annars så hade jag kul! Igår vart jag inte alls sugen på att festa eller så med tanke på hur jag mådde o så :$ Så igår kväll tillbringade jag min tid hos Hanna där jag och några fler kollade på film och hade det mysigt! Så ja.. Lite om min helg där med, nu ska jag dega i soffan! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0