Onsdag 2011-10-19

Jag är helt slut.. Säger då det! När jag gått ut skolan tänker jag inte jobba på flera år... Detta är verkligen inte min grej! Visst jag klarar min fint under dagen, känner ingen stress eller att jag är trött men direkt när jag kommer hem vill jag bara skalla en vägg och decka.
Känns som att detta kommer vara det ända jag skriver om nu men det händer ju inget annat än praktiken o skolan och ja.. Som sagt jag orkar inte..

Nu ska jag koppla av och se något avsnitt av 90210(Som varje kväll!) och sedan sova. Får hoppas på att jag har ork att hälsa på min kära syster imorgon också. Känner mig så hemsk, skulle ha hjälpt henne med deras packning- De flyttar liksom om en vecka men ändå har jag inte åkt dit o hjälpt.. Hemsk Lillasyster är jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0