Måndag 2011-10-31

Crazy dreams, what are you doing in my head and why can’t you just disappear??!!


Vaknade upp för en liten stund sedan, Har haft samma dröm i två dagar och jag blir tokig haha! Har drömt att jag fixat biljetter till min Bieber tokiga vän perfekt till hennes födelsedag och sen blir dem snodda när det bara är någon dag kvar.. Men då kommer han fram till mig och har två biljetter till mig och vi pratar och sen på konserten tar han upp mig som den "speciella" flickan i hans liv och när jag är tillbaka i Sverige får jag ett samtal utav honom och någon vecka efter det är han hos mig och vi är så kära ...

Haha jaaa..... Vad ska man säg? Jag börjar nog bli lite smått rädd, drömmen försvinner inte och jag är rädd att jag vaknar upp helt Bieber tokig en dag. Visst han är söt och har grymt fin röst men efter att ha sett hans film med alla han Psyko fans vill man ju inte vakna upp o bli som dem?..

I varje fall, lite om vad som händer idag ? Jo nu ska jag stressa och sedan ta mig in till stan med Amelie för lite shopping och fika så det lär bli kul. Men nu måste jag skynda mig! Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0