2011-10-29

Här sitter man nu och gottar sig med ostbågar och cola efter lite jobb på förmiddagen.
Det är skönt att praktiken är över men bort från brudarna ska jag icke! Blir antagligen att jag börjar jobba där lite, några helg dagar och så. Jag har nog inte skrivit vart jag haft praktiken va ? Iallafall så är det en jätte mysig liten kafeé och lunch ställe(kan man nog kalla det?) Som heter Spis & Deli. Det ligger på lilla torg här i Halmstad. Gå dit och ät! Riktigt god mat och så jävligt bra mat! Dem kör bara med hälsokost och nyttigt! As bra ju!

Nu ska jag kolla runt läger lite och se vad som sker ikväll. Hoppas på en lika rolig kväll som igår! Puss på mina fina vänner !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0