You are better then my dreams, cause you are real.



"Remember today. dream tonight and love tomorrow"

'
Sitter vaken medans Hampus har somnat om bara någon få timma sover jag och då går han upp för jobb. Får njuta av den lilla stund man får med sin prins även om det inte varar länge tills man skiljs åt igen..
Hampus ligger och pratar i sömnen, han har börjat göra det varje gång jag sover här nu. How Cute?!
Undra vad han drömmer om igentligen? Undra varför man inte minns sina drömmar, jag menar varför minns man bara få av dem? Drömmar är så fascinerande tycker jag, allt förutom mardrömmar.. Någon dag kommer de bästa drömmarna man haft slå in. I hopp om det iallafall har jag och nu ska jag lägga mig, sova och in i drömmarnas land! God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0