Tisdag 2011-11-21

Hej Drama!

Ligger i soffan och kollar på Desperate Housewives med tjocke katten i famnen. Skönt att koppla av framför tvn ibland! Särskillt när det vart en sådan störande och irreterande dag..
Dagen har vart full av drama! Allt om en början att en kille kastade en katt i luften och nu är hela facebook överdrivet! Mobbning på hög nivå har börjat.. Visst att göra något djur illa är redigt jävla stört och personer som skadar dessa varelser är mentalt störda och han är anmäld vilket är bra! Men att hundratals personer hotar med att döda honom och ringer och terrar hans mormor och morfar(killen bor visst hos dem) och säger hemska saker och hotar dem då är det ju bara brutalt! Och när de startar att göra upp grupper på facebook där de ska kasta ner han från byggnader, jag menar come on?! Ni är ju lika hemska och patetiska ni också! Snälla tänk lite för i helvete!

Ja nu har jag skrivit av mig lite och jag tänker njuta lite av min favorit serie så puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0