Tisdag 2011-11-15

Liggandes på ryggläge i soffan framför Desperate Housewives nu och detta är nog det bästa på hela dagen!
Jag hade kunnat döda för att bara ha fått legat kvar i sängen i morse men så blev det icke.. Utan man tvingade sig själv till skolan och där stod man sedan i kock-kläderna och hörde på Någon "känd" kock som babblade om traditioner och sedan vart det matlagning för full rulle..Och jag ville typ bara dö.. Jag vet inte redigt men jag blir typ redigt jävla förbannad och rastlös när jag är i skolköket och gör mat, hm...
Vart på ett möte med dansgruppen idag också, slöseri med tid dem två timmarna också. Vi pratade och diskuterade om samma sak under hela tiden vi var där men vi kom inte fram till någonting! Haha..
Aja jag njuter iallafall av denna stunden här hemma nu och ska snart gå ner och lägga mig så att jag inte slocknar i soffan.. pusss


-Bilder tagna utav fina Ronja-


-Fina bilder va ? Hanna tog dem igår när jag hon & Ronja vart påväg hem från gymmet.. Ser dock ingen mening med texten i bilden men fint blev det! Puss på mina vänner, ni är bäst! Här mellan oss ska det inte bara vara hejande inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0