Tisdag 2011-11-01

Hej på er!

Hela dagen igår och idag har jag spenderat med Amelie, vi vart i stan igår där jag köpte en ny jacka mm. och sen vart vi i vallås där hon träffade sin "dejt" nya kille kanske?! Senare åkte vi hem till henne och vi fick sällskap utav Elin då vi spelade Buzz hela kvällen "Enkelhet i ett nötskal" Säger jag bara...

Idag tog jag, Amelie och Ronja oss in till stan för fika och lite solarie så nu är man brun och fräsch igen!
Nu sitter jag hemma hos min pojkvän och har suttit här i väntan på honom i två timmar och nu är han i duschen och ska sedan sova, känns lönt att jag kom hit.. Men att se honom ger mig lättnad till hjärtat, så något bra iallafall! Nu lägger jag mig i sängen och kollar film! Hörs kanske senare? Pusss

Cute...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0