Söndag 2011-11-13

Fars dag ♥
Idag vill jag börja med att skriva att jag älskar min pappa med hela mitt hjärta och även om han inte finns här hos oss idag så kommer han alltid finnas i mitt hjärta och kommer alltid ta störst plats där! Jag önskar att du fanns med mig här idag! Grattis på fars dag! Jag saknar dig..



Efter en lung och skön helg med vänner och pojkvän kommer nu stressen, jag ska ha klart två arbeten imorgon, en inlämning på ett antal frågor och sedan min uppsats med två andra som ska redovisas imorgon. Så om detta nu ska ta halva natten för mig så ska jag tvinga mitt själv upp klockan 6 imorgon bitti.. Åh snälla gud hjälp mig!

Först och främst ska jag i ett bad och bara njuta! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0