Söndag 2011-11-06

Ännu ett slut på en härlig helg, ett slut på ett lov.. Imorgon börjar skolan igen, men vad gör det ? Om fem dagar är det helg igen och man får hoppas på fler bra kvällar då!
Igår vart det fullt hus hos Gabb, jag hade riktigt jävla kul! Det fanns många nackdelar med kvällen men bortsett från dem hade jag en för jävla bra kväll! Så jag bugar och bockar för gårdagen!

Ligger just nu i sängen och ska slänga på en film, det blir " A cinderella story- once upon a song " Den nyaste av alla.. Man har ju sett dem andra så jag får väl ta och kolla på ännu en variant av dem! Här skrivs mer imorgon, hoppas ni har haft en bra helg! God Natt! :*


Få bilder från igår, tror ingen fotade direkt mycket facktiskt? Synd..
- Bilderna tagna från Petra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0