Onsdag 2011-11-16

Hej där ute!
Kom hem till en sovandes pojkvän för ett tag sen, roligt va? Vaken är han inte nu heller, kan detta kanske bero på studentfesten han vart på igår? Tror nog detta! Halv tre inatt fick jag samtal av en glad pojkvän och nu sitter jag här och tror knappt han är medveten om att jag kommit ännu..

Bortsett från kylan som kryper in i Sverige så har jag haft en fin dag! Skolan först sedan åkte jag hem till Hanna då vi åt lite sen åkte vi in till stan igen då jag, Ronja och Hanna tog oss till ett spin pass, roligt var det bortsett från att jag trodde att jag skulle spy några gånger. Men magen lugnade sig tillslut och jag kunde köra det sista tillslut! utmattad och glad tar jag mig nu till sängen och kryper ner brevid pojkvännen min. Puss God Natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0