Onsdag 2011-11-01

Jobbig natt...
Ja Godmorgon ? Nej fy, jag vill bara ner i sängen o sova igen men självklart går inte det. Har typ varit sömnlös inatt, från klockan 00 till 03-04 låg jag vaken och bara rullade och bråkade om sängen med Hampus som ville att jag skulle sova med ansiktet i väggen? Haha nej men fy detta har varit en jobbig natt! Sen att man vaknar sådär 6-7 timmar senare och inte kan somna om då vet jag inte vart jag ska ta vägen alltså...

Sitter fortfarande hos Hampus men funderar på att röra mig hemåt. Vore ju smart så att jag hinner byta om och lämna en massa hemma innan jag sedan åker in till stan idag då jag ska besöka min praktikplats och hämta mina pappren och få mitt mini schema. Sen ska jag fan ta mig skaffa mig ett gymkort och köra förfullt+en vet månad? Det låter som en ideé!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0