Lördag 2011-11-26

Hej där ute alla krya och pigga!

Ligger och avlider i soffan...Gick upp nu för ett tag sen, jag försöker göra mig redo för jobb en lördag som denna! Men ack när jag blivit nykter igen kommer ju baksmällan så hur tar jag mig igenom dagen då? Fy skam..
Som jag sa igår jag vart så taggad och jag hade vart så sugen på vin hela dagen och jag fick det tillslut..
Det slutade med att jag inte hade kontroll alls, jag skäms så mycket idag! Jag är typ fortfarande full och orkar verkligen inte med att jobba, stannade ju uppe längre med och igenom det höll jag uppe stackars Simon, Hanna och Gibbe för att jag inte ville somna innan Hampus skulle komma men gjorde han det? Nej... Så dessa extra timmar som jag höll mig och andra stackare vakna vart så himla onördiga! Fy skam, Fy skam. Nu vill jag dö, mår åthelvete dåligt! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0