Lördag 2011-11-12

God Morgon!

Sitter i sängen och kollar på pojkvännen som fortfarande ligger och sover, lyx! Själv vart man uppe för en timma sedan för idag blir det jobb! Jag är helt utmattad efter veckan men det ska bli kul att jobba ändå.

Igår vart det full rulle, dagen började med jobb på Jb restaurangen när jag hade slutat mötte jag upp Hanna och Simon då vi åkte till Sannarps Badet där Hampus var sedan blev det bad. Oh gud jag säger då det, man blir som ett barn igen.. Vi åkte runt i virvelvinden och lekte datt och sådant trams haha! Men fyfan vad kul vi hade!
Igår kväll låg jag bara hemma, var helt slut i kroppen efter dagen. Runt 5 inatt ringde Hampus och väckte mig så kom han hit då för att sova med mig, mys!
Nu ska jag nog ta och väcka honom så att han är medveten om att jag åker och jobbar! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0