Börja med allt plugg snart då..

Sitter hemma i soffan framför ett avsnitt glee, proppar i mig pepparkakor(Så Gott!!)och väntar på maten. Jag har vart i stan hela dagen, så nu har jag jobb några helger på Spis&Deli så det gjorde min dag bäst!

Jag och Linnéa åkte in till stan för att hon skulle kunna överleva och fixa sina cigg sedan fixade jag jobbet och hämtade mina apu pappren sen har vi bara suttit på Robert's cafeé och myst där vi också mötte upp Hanna. Haha jag gick även in på en frisörsalong för att be dem spraya mitt hår med hårspray .. Hatar när håret blir flisigt! Haha jag är som jag är, men dem vart trevliga iallafall!

Nu ska jag äta och sedan börja skriva klart en massa arbeten så att man slipper det nu helgen innan skolan börjar, så har man det klart! Fy för skolan... Ush

Känner att det är ungefär såhär mycket jag har att göra... Orkar inte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0