Söndag 2011-05-22

Tjeenaa!! Kan ju börja med att säga att tors,fre och lördag har varit de bästa dagarna på länge!!
Nu hade jag tänkt o skriva lite kort om mina dagar. Snart blir det att fixa lite tills imorgon sen sova och nu till veckan ska det bli bättre bloggning..

Min Torsdag: I torsdes gick jag modell för de som går "design" på Drottningblanka. Det var riktigt jävla kul! Vi var där från 8 till 20, vi gick fyra gånger- för skolan först kl 1 & 3 sen för vänner och familj kl 5 & 7. Det gick också jäkligt bra för mig(tycker jag iaf) och de andra verkade tycka det med så ja, det var awesome!!

Min Fredag: I fredes var jag hår modell för min vän Amanda, Hon gjorde ljusa slingor och lockade håret på mig. Det blev riktigt fint, jag älskar min nya hårfärg! Vi var klara vid tre halv fyra då vi sen åkte hem. På kvällen åkte jag och tjejerna/killarna till holm där vi firade en vän, vi dansade och hade kul heeela kvällen och man träffade en massa gamla vänner vilket var kul. När firandet var slut åkte jag med min Älskling hem.

Så blev mitt hår.

Min Lördag: I lördes hade jag och Hampus 2 år! - Jag älskar dig!♥
Det var plågsamt att gå upp i lördes med tanke på att jag skulle åka med dansgruppen till Gbg. Vid 10 hämtade Kalle oss sen blev det avfärd dit. Det blev shopping på Femman först sen vid halv fyra åkte vi vidare till patille där Kalle skulle vara domare på danstävlingen. Dansarna var grymma och man fick sån insperation, särskillt när man ser en 11 åring som var grymmare än alla andra på breaking! Fyfan säger jag bara! Det var så gryyymtt!!!
Vi var där ifrån vid 10 så vid tolv kom jag hem till älsklingen igen.. Myys!!

Andrea, jag, Ronja och Lillkillen som var så jäkla grym!!

Min Söndag: Idag tog jag en lång sovmorgon sen åkte jag och träffade min mamma och mina bröder vi hade faktiskt trevligt trotts att jag verkligen inte ville vara där i början. Vid sex åkte jag hem och jag har bara suttit vid tv:n sens jag kom hem.

- Har inte fått in alla bilder men jag slänger in några någon annan gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0