Tisdag 2011-05-31

Oj oj.. Hej!!
Har inte varit vid datorn idag med tanke på det vackra vädret!


Dagen började perfekt bortsett från att jag typ hade PMS! Men det var iallafall en bra start på dagen att få vakna upp brevid Hampus min älskling! Vid tju tiden åkte vi till skolan typ som vanligt, i skolan hade vi kallkök till o börja med där vi bara städade i köket sen fick vi sluta tidigare så jag, Ronja, Amanda och Jacob drog ner till nissan och satte oss där mot vattnet och "solade". Sen orkade inte jag Ronja eller Amanda dra till den sista lektionen så vi tog bussen hem vid 12. Jag följde med Ronja hem där vi bytte om till badkläder och sen drog ner till furran som precis öppnat för i år!
Där låg och badade vi i någon timme sen kom Magda också och efter en stund kom också annat trevligt folk.
Från halv två till klockan sex var vi där sen bestämde vi oss för att ha lite "tjejkväll" hos ro, så jag, Hanna och Magda följde med upp till henne.
Vi var där i någon timma sen körde Hanna hem/till Simon och jag och magda hem. Nu sitter jag i sängen ny duschad och känner mig super Fräsch! Har blivit brun och allt ju ! :D Nu ska jag försöka sova, vi hörs imorgon! Hoppas alla har haft en lika härlig dag som jag !..





Bästa♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0