Study Time With Mini

Dagen började med varmkök i skolan, jag och 2 till i klassen fick i uppgift att göra 12 bröd limpor.. Sen var det shopping time med Amanda, Robin och Jakob. Jag köpte inget men imorgon så!! Efter den lilla shoppingrundan blev det att dra sig till skolan igen för "undervisning" i unga företagare. Sen slutade vi, vid halv fyra mötte jag upp Andrea(mini) så gick vi till arbetsförmedlingen och där fick jag information och papper om mitt sommar jobb, så nu är det fixat! Nice som fasen! :D

Nu sitter jag hemma hos mini och vi har en liten plugg dag. Dock har vi suttit här i någon simma och jag har inte kommit igång med något ännu :$ Får nog börja snart för min dator dör snart och jag har ingen laddare med mig...

Bumbi(Robin) Hittade en snygg hatt på jc... Mjaaouu hahahaha!


Mini sötis som är duktig o pluggar !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0