Sova nu så att jag är pigg till Engelska NP imorgon..

Idag var det då dags för informationsmöte angående modevisningen i samband med Emmaus & The tall ship races. (5-8 aug) Det känns bra faktiskt att gå för Emmaus, inte för att jag är ett så stort "fan" men vi hjälper en väns vän som jobbar där och som vill få ungdomar att se saker och ting anorlunda. Vilket jag tycker är bra, och hon som ska hålla i modevisningen på "The tall ship races" har kämpat sten hårt för detta så jag hoppas att jag och de andra modellerna som ska gå kommer hjälpa henne mycket! Mer om detta någon annan gång! :)

Efter mötet dansade jag och sen drog det hemåt efter en timma, runt 7 tiden? Efter det har jag bara suttit vi tv:n. Nu är det dags för mig att sova, är skit trött! Hoppas på att inte försova mig imorgon igen, har nämligen NP i Engelska. Men det kommer nog gå bra, det gjorde det ju sist! Har inte nämnt det men jag fick Stark VG på Engelska muntligt(NP) i fredes. Om jag blev glad ?!!
Vi får se imorgon om det går lika bra, Nu måste jag iallafall sova. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0