Söndag 2011-05-15

Jag har haft en förjävla bra helg må jag säga!
I fredas vart jag ju ledig så jag tog hand om mig hela dagen. Mot kvällen fixade jag och Tini oss här hemma och drack lite smått, senare mot kvällen åkte vi till en vän i Oskarström där det var fest. Det var jätte trevligt där under tiden jag var där iallafall! Är glad att jag åkte hem till my baby innan all skit hände där.. Det finns ju patetiska jävlar här i världen om man säger så!

Igår var det tjejkväll hemma hos Ronja. Jag Magda, Hanna och Tini var där, vi skulle bara ha legat och kollat på film och ta det lungt men det blev bara lite pizza och skitsnack sen vid 11-halv 12 åkte vi upp till en vän som hade chillfest. Jag och tjejerna drack inget men det var förjävla trevligt ändå! Hampus hade tjatat på Simon och Hanna att de skulle sova hos oss för att Hampe skulle få mysa med Simon.. (haha så störd!) Han fick som han ville(förutom mysandet med simon) iallafall så jag och Hanna och våra män gick hem till Hampus vid 2-3 tiden typ?

Idag vaknade jag upp inträngd mot väggen och Hampus över mig, fick lite panik om man säger så.. Sen låg vi fyra i sängen ett bra tag och bara sölade, antar att både Simon och Hampe mådde en aning dåligt idag eftersom de inte var så himla nycktra igår.
Vid tolv tiden åkte H&S hem så jag fick lite egentid med min älskling, det blev duschen sen mat och lat ;) Vi ett åkte jag Ronja och Elin in till stan för provning av kläder till modevisningen vi ska vara med i.
Jag och Ronja blev också blivit frågade ifall vi ville gå modeller på DrottningBlanka nu på torsdag, och vi sa ju ja då självklart :)

Nu ligger jag iallafall här i soffan hemma och kollar på HellCats och känner mig smått sjuk, mår illa, fryser och känner mig yr.. *snyft*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0