Söndag 2011-05-01

Sitter i soffan och har precis kollat på Humorgalan med Jesper & Felicia. Snart ska jag gå och lägga mig, vilket betyder att denna helg är slut och skolan börjar igen. Inte så kul om man säger så. Men det är ju bara några veckor kvar så det överlever man ju!

I helgen har jag varit med Underbart folk & festat till det lite. Igår efter att jag och folket varit hos Ronja och firat varlborg mötte jag upp bästavännen som fyllde år. Vi hade en mysig stund tills jag åkte hem under natten.
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, jag har också pluggat lite, vilket aldrig brukar bli av. Så jag är lite stolt över mig .. Men nu ska jag försöka sova så

God natt folket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0