Så vad gör jag ikväll ?

Det har varit en heldag på stan med Martina och Andrea. Det ända jag fick med mig hem var ett par svarta Cheap Monday jeans och en PK eller två.. :$

Nu sitter jag hemma och funderar på ifall jag ska dra till oskarström eller inte, har mer lust o bara ta det lugnt idag om man ska vara helt ärlig.. Typ lägga sig i ett bad, sätta på ansiktsmasken och sedan lägga sig och kolla film ? Hm.. Det återstår att se vad som sker :)


Martina är alltid så seriös när man fotar henne! Sötnos.

Heh... Var tvungen o fota.. Lite random men.. Alltså jag svär att den killen där hade typ världens största affro :O Haha näee.. Men den var gigantisk så var tvungen o fota! Dock syns det inte hur stor den var på bilden men irl var den stor som värsta manen... he he he he....... :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0