Onsdag 2011-05-25

God Morgon!

Igår var det också kass uppdatering, men what to do? Jag åkte iallafall hem till Hampus igår vid åtta tiden.Han satt och spelade så jag föll i sömn direkt när jag kom dit, sedan väckte Hampe mig när spelet var klart. Då blev det duschen, sen låg vi och kollade på film och mös hela kvällen!
Har fått lite dålig sömn inatt med tanke på att min pojkvän inte kunde sova så då skulle han ju väcka mig hela tiden typ..


Just nu sitter jag i skolan och har precis gjort omprov i serveringen och jag tror att det gick bra! :)
Klockan elva blir det hemgång och hemmaplugg. Jag måste bli klar med allt idag! Så att jag slipper tänka på det sen de sista dagarna ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0