Onsdag 2011-05-11

Hej hopp!
Som vissa kanske märkt har jag inte bloggat något här. Det beror på att mina inlägg inte ville publiseras, så jag som är så smart och skaffar en ny blogg på tumblr.com och jag fattar nästan inte ett piss om hur man ska göra där så jag kommer fortasätta blogga här kanske som småning om lära mig det andra och flytta bloggen? Vi får se :)

Idag vaknade jag upp brevid min älskade pojkvän, sen vart det skolan och det är ju Onsdag så jag slutade ju elva idag, As Nice!! Nu hade jag tänkt o duscha och fixa iårdning mig för ikväll blir det att åka till stan för fika och sen åka till Sture skolan med bästa vän och kolla på en modevisning som dem håller där och också kolla på Bella(Ronjas syster) när hon dansar. Kommer bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0