Måndag 2011-05-16

Nu är det ny vecka och jag kommer ha en del att göra!

Måndag: Nu-skola. 13.00- Tandläkern. Senare idag- Plugg!
Tisdag: Skola. Dans & Plugg.
Onsdag: Skola- NationellaP i Matte.
Torsdag: Gå modell på DrottningBlanka från 8.00-20.00.
Fredag: Vara hårmodell till en kompis här på skolan.
Lördag: Gbg med Dansgruppen-Shopping & Danstävling, våran danslärare ska vara "dommare"(elr vad det heter)
Söndag: Denna dag kommer det bestå av bara plugg . . .

Det blir en rolig vecka.
Nu har jag livsmedelshygien, vi kollar på film och ska strax ha prov om denna filmen sen är det lunch och jag ska ta och hämta mitt Id-kort hos banken sen ska jag ta bussen till Oskarström för att lida lite hos tandläkarn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0