Lördag 2011-05-28

Kom hem till Hampus för en liten stund sedan. Men han har åkt någon stans nu ?

Hela förmiddagen har jag varit på crazy spring, jobbigt vare! Jag och några fler i klassen stod och gjorde mat på torget och sedan kollade jag på Amanda som gick hårmodell för de som går i Frisör linjen andra året tror jag det var ? Skit snygg var hon iallafall! :)

Känner mig lite stressad, Ska hinna med att lämna pengar till en kompis sen fixa flak och sedan ska jag hinna hem och duscha och fixa mig o bestämma kläder tills jag ska ha ikväll. Sedan måste jag ju självklart hinna med förkrök och sen blir det lokalfest. Hm.. Känner att klockan är väldigt mycket, undra om jag hinnar med innan jag ska te festen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0