Lördag 2011-05-07

Det har blivit typ att jag slänger in ett inlägg om dagen om dagen innan det.. Lite som att jag byter ut dagarna.. Haha nej men har ine haft tid att sitta vid datorn nu några dagar. I torsdes fyllde jag ju år så då ville jag spendera tid med familjen och min kära pojkvän.

Och igår vart jag i skolan sen gick jag i stan några timmar med Ronja. Sen var det en runda hem för att duscha och fixa mig för att sedan åka in till stan igen med älskling som bjudit ut mig, vi åt och hade mysigt!  Efter det åkte vi hem till honom då han satte sig vid datorn och jag vid tv:n. Romantiskt :') Haha nej men jag tackar för en fin kväll! Jag älskar min Hampus!♥

Nu dagens Inlägg..
Idag är det ingen vanlig dag för det är Anders födelsedag! Grattis Grattis Grattis!!
Nu kommer snart Födelsedags barnet upp så vi ska ta oss en cigg och ja, jag får se till att hampe följer med ut så jag ska få han att vakna till på riktigt nu! ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0