Gårdagens/Dagens..

Jag kom hem för en stund sedan. Jag har varit i stan och dansat, eller dansat och dansat. Vi tog en massa foton med gruppen sen blev det att vi bara gick igenom några danssteg. Efter det vart jag så taggad på att köpa något fint till mig själv och när vi kom till jc(där jag skulle köpa en "mobilväska") så kom vi på det att alla affärer stänger klockan fyra på lördagar så det blev inget med det . *snyft* Men jag fick med mig en snygg tröja igår så jag är ju glad för det iallafall!

Nu ska jag duscha sen får jag se vad som sker ikväll..

Gårdagens/Dagens Outfit:

Cyckelbyxa: Gina Tricot.
Topp: Vila(ny). Skor: Dna. Halsband: Bikbok. Klocka/Jetset: Ur&Pen. Brillor: Gina.


Haha det jag tänkt ha igår; "Gårdagens"´.. Tror ni Hampus hade tyckt om denna Outfit på mig? ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0