Fredag 2011-05-13

Godmorgon!

Idag är det fredagen den 13:e... Jag tyckte det vart kul innan när många av de jag känner faktiskt haft redig otur på dessa fredagar(13:e) och det aldrig hänt mig något. Men nu har jag börjat oroa mig lite faktiskt haha! Jag menar tänkt om någon händer idag/ikväll.. Vad som helst kan liksom hända.. :$

Det har iallafall inte hänt något ännu, och jag har varit vaken ett tag så ja jag är glad! :)
Dagen började med att jag gick upp o la mig brevid tini i soffan och kollade på tv, sen gick vi till affären och köpte lite gott och nu ska jag ta mig en dusch och sedan kanske bli lite extra fräsch med ansiktsmask ? Japp.. Aja hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0