Fredag 2011-05-06

Fick mig då inte en bra start på morgonen idag alltså.. Jag är så jävla skörd i huvudet, istället för att trycka snooze tar jag och stänger av larmet. Och det hade jag ju verkligen inte behövt idag.. Sen det att se Hampe ligga kvar i min säng när jag får stressa för att skynda mig att fixa mig gjorde det inte bättre(Blev ju jätte avundsjuk!!) Tänkt o vara kille.. Slippa hålla på och fixa och greja varje morgon, Visst jag brukar inte heller fixa mig så värst mycket men eftersom jag inte gick upp i tid idag hann jag inte duscha, så jag vart värsta äcklig så fick göra lite åt saken.. He he he...

Igår gjorde jag inte så mycket, fyllde ju år så Hampus kom hem till mig. Jag skulle igentligen hem till honom men det får bli idag istället för det hade blivit så stressigt annars! Men jag fick iallafall en massa fint och jag tackar för alla gratulationer och presenter. Hade en riktigt bra födelsedag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0