Försover mig vaarje Torsdag....

Nu har jag varit hemma i ca en timma. Det har vart ytterst trevligt idag, först satte jag och Ronja oss på Espresso House och tog oss en varsin frappe och delade på en onyttig fettsmittande muffin. Efter det åkte vi till Sture där det var modevisning och dans. Fyfan vad kul det var att se, men man blir lite pirrig... Nästa vecka då jävlar... Då jävlar ska jag och Bästis gå modeller! Åååh vad pirrigt :(

Men nu ska jag slänga mig i duschen iallafall och sen ta och sova! Jag måste komma upp i tid imorgon, hehe jag lyckas alltid försova mig på torsdagar.. Varför just dessa dagar?!


Ja varför inte?! Jag ser död ut ... Bjuder på denna!

Sötis på E.H

Sorgligt...Att det finns snö kvar!! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0