Det har varit en bra dag!

Gött att man fick samtal utav de på sommarkraft och de säger att jag skulle varit där och hämtat papper och fått information idag när de skeva jävlarna skickar lapp om att det var imorgon.. Aja fick iallafall ny tid imorgon vilket jag inte fåt missa!! Det bästa med är att jag antagligen fått ett annat jobb med, gött!

Jag tog ingen liten tupplut innan utan jag sov ändan till sex, då blev det mat sen tog jag och Martina på oss joggingkläderna och drog ut och gick. När vi kom hem intervjuade jag henne och nu har jag helt klart fått ihop en MVG(minst VG) uppsats i Svenskan.
Nu blir det att göra lite i hotell, där jag gör mitt egna drömhotell, När det har blivit lite gjort på det blir det sängen. Härliga dag! :)

Mina älsklingar börjar bli stora nu!



Dem här två vill inte vara med på bild...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0