Torsdag 2011-03-03

Oj oj oj! Hallåå!

Har inte bloggat något denna vecka.. Vet dock inte varför, eller jo.. Hor datorkillen på skolan har omprogramerat min dator ju? Och nu går det inte att få in internet där hemma, jävligt surt! Får bli att man hämtar hem min dator från Hampe..
Men så! Vad har jag gjort i veckan ? Det ända är la ba: Skola-Fika-Hemma mys! det ända som hänt de hära första dagarna nu i mars, riktigt mysigt ! Idag äre ju just nu skolan, efter det blir det att köpa Bio biljetter (ska på Gullivers resor med Älskling ikväll ist eftersom de inte blev ngt i söndes) efter att jag köpt dem blir det att jag följer med min fina Sandra & Älskade Ronja och kollar på hur Sandras balklänning sitter på henne! Niiice. Sen blir det hem en runda och sedan in till stan igen.

Från dansen i Tisdes.





Mina fina tjejer.. Älskar er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0