Söndag 2011-03-13

Sitter just nu vid matbordet här hemma med Jesper pch Ronja. Jesper pratar allt för mycket och Ronja Tänker allt för mycket! Själv sitter man bara här och ser bättre än bäst ut.. :$ Nej men fyfan är sleten som fan nu efter helgen så strax blire sängen för min del, vilket kommer bli så jäävla underbart att få sova!

Och ja! Jag har inte bloggat något i helgen ju. Varför ? Jag har inte haft ork för det. hehe :$ Men iallafall så har helgen sett ut som de flesta brukar göra, jag har festat och haft det trevligt med vännerna och lite så. Igår var det absolut bäst, Mini tog med mig på fest och ja som jag alltid säger så gör hon ju mig så himlans lycklig så ja gårdagen var ett stort plus för att hela dagen och kvällen spenderades med min bästa vän ♥
Och ett stort plus för min älskade pojkvän med. Jag älskar dig Hampus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0