Onsdag 2011-03-23

Hej hopp!
Sitter i skolan och har Servering, om en och en halv timma slutar jag för dagen. Efter skolan blir det att dra sig iväg för ett möte hos soc och sedan hem för lite långpromenad och sådant mys!

Idag vaknade jag upp brevid min älskling som jag vart så dyster emot.. Vet inte riktigt vad det vart med mig?! Igår hade jag en så jäkla bra dag sen efter dansen hade jag några skratt anfall men sedan sjönk hela mitt humör och jag blev en seg sur fitta... haha eller aa, det var la för att jag var trött efter dansen o hade riktigt jävla ont överallt, förlåt älskling :$ ♥


Kommentarer
En bögs liv

Hej! :) Allt bra med dig?

2011-03-23 @ 09:49:27
URL: http://morgans.nu
Anonym

Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Bli medlem och tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

2011-03-23 @ 10:02:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0