Söndag 2011-06-19

God morgon!

Oj oj.. Igår blev det inte mer bloggning efter Jasses dansuppvisning för bussfan gick inte förens klockan 10 och mitt busskort hade gått ut med så det gjorde det inte lättare, men Ronja räddade mig ändå!
Efter de dryga 3 timmarna i väntan i stan på bussen fick vi äntligen åka hem. Vi tog bussen direkt till poppe sen satt vi där några stycken och tog en öl eller två, men det var inte någon som stannade speciellt länge.. Så jag följde med hem till Hampus.. 

Jag gick precis upp, älsklingen ligger kvar i sängen och mår inte så bra.. Så ska gå ner och hämta något och dricka sen sätta på en film och ge min man masage. (Tror ni han uppskattar det ?(; )
Om någon timma ska jag och Ronja ta och gå hem till mig, jag hoppas och ber till gudarna att det inte börjar regna! :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0