Söndag 2011-06-12

Heeeeeeeeii Tråkigaste dagen(Söndag) i veckan!
He he nej så tråkigt har det faktiskt inte varit idag, mina fina tjejer har ju varit kvar här o så. Fast efter att de åkt hem har jag bara sölat framför tv:n och datorn så har inte gjort något alls vettigt idag! Skulle ha fixat i mitt rum men nääää....

Helgen då... Jo den har varit awesome! Jag och Martina har varit ensamma hemma så det har varit grill och lite festande med vännerna här! Igår fick vi till och med trevligt besök av trönningebor. Det var ett bra tag sedan jag träffade dem så det var trevlans och ännu bättre när de kom så bra överens med alla andra!  he he he aja nu ska jag inte skriva på om onödig infoo.. Nu blire film och mys med mig själv då vaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0