Snart bär det av till Oskarström igen!

Är hemma nu efter en super trevlig dag i stan. Jag och Robert åkte in med 1 bussen till stan, sedan mötte vi upp Hampus, Anders, Teddy, Simon och Hanna då vi sen gick och åt. Blev lite sur där när vi åt, jag sa det att jag inte tänkte äta pizza ifall den inte var god men aaaa den smakade för jävligt, jag tog en liten bit och trodde att jag skulle spy! Fyfan vad äcklig den var :(
Efter den hemska maten drog vi iallafall på bio, vi såg på baksmällan 2 och den var awesome! Dock inte lika bra som första men den var ändå grym! Jag tackar Robert för gratis bion :)

Nu ska jag göra mig iårdning för om 40 min ska jag ta bussen till Oskarström där det blir lite drickande :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0