Onsdag 2011-06-01

Då var man sjuk..! Tjollahoppansaaaa!...

Gud vilken dryg dag, den jävla förskylningen har ju tagit sig fan på mig.. Lyckans flicka ju, eller inte! Varför tog jag det där första doppet igår? Vaarför badade jag igår ?!? Får ryck snart!

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket idag, det vart ju skolan först idag så slutade jag elva. Efter skolan gick jag, Ronja och Amanda och kollade runt lite i stan(ovanligt va?). Vid halv 1 kom Amandas mamma och hämtade oss, hon släppte av mig och Ronja på Furulundbadet där vi mötte upp Magda sen låg vi där i någon timma. Jag skulle igentligen med Ronja hem o sedan skulle de bli tjej kväll men jag orkade verkligen inte.. Har ju fått en Jävla förskylning ju!
Så Marika kom och hämtade mig så när jag kom hem somnade jag direkt typ och vaknade nu igen klockan tio.. Nu ska jag kolla på några avsnitt av 90210 hade jag tänkt och sedan se om jag kan somna om ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0