Min helg.

Min Fredag:
Det började med att jag och tjejerna var här och fixade oss här hemma hos mig. Vid halv nio tog vi bussen in till stan och fick vänta där i en halv timma på bussen till Vallås, när vi kommit till Vallås gick vi hem till en kompis till oss för att "fira" midsommarn. Jag tycker att det var väldigt drygt i början men jag hade ju mina fina vänner där så jag hade det bra ändå. Tillslut blev det allt för mycket dricka och jag vet inte hur många gånger jag gjorde bort mig när vi väl kom in till stan... Tror alla kände lite hat till mig då.. Haha men men allt kan gå snett ibland och jag lever så jag kan bara buga och bocka ! :)

Min Lördag:
Jag vaknade upp hos Hampus och ville bara somna om igen och aldrig vakna upp.. Gud vilken baksmälla jag hade fått, jag har aldrig mått så dåligt! Tror jag... Men men jag överlevde som sagt och efter att ha legat i Hampus säng hela dagen och fått hans "kryande" stöd så blev allt bättre. Ronja kom hem till honom runt fem tiden sen tog jag och Ronja bussen hem till mig senare och efter en stund kom också Hanna och Simon hem till mig. Vi hade bestämt att vi skulle börja dricka och fixa till oss men istället satte vi fyra oss i soffan och kollade på Disney filmer, haha! Så när alla kom satt vi där, men senare mot kvällen blev det fullerullan! Hade en riktigt trevlig kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0