Måndag 2011-06-27

Panik!!! Jag hittar inte mina "jobbpapper" och jag måste ha dem! Om en vecka ska jag börja jobba så jag måste ringa hon som ska hjälpa mig med allt och också få information om plats jag ska vara på och tider osv... Men självklart hittar jag dem inte! . . . . .

Inte nog om att det irreterar mig! Sitter och nästan "lipar" för att hela min axel är svullen av ett ända litet myggbett, det gör så ont!!! Och smart som jag är har jag inte hämtat mina allergitabletter hos mami. Skulle åkt till mamma idag hade jag tänkt men har ingen ork och så hinner jag inte..Jag måste ju som sagt hitta mina jävla papper och sen röja undan i mitt rum- det är så svinigt så jag dör! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0