Måndag 2011-06-20

God Eftermiddag ;)

Jag har varit uppe ett bra tag nu, både jag och Ronja vaknade runt elva. Vilket var fett drygt eftersom vi hade satt larm på halv nio för att hinna in till stan vid tio tiden men självklart ringde inte larmet.. Larmet var satt att ringa på en lördag.. joo .. Vissa är ju smartare än andra!

Så en runda på stan idag för min del blir det inte, kommer knappt ha någon tid eftersom jag behöver vara hemma nu klockan tre för att soc kommer hit... Vilket är jävligt onördigt tycker jag, eftersom vi hade möte förra veckan *suck* Men jag får la leva med det.. Nu ska jag byta om och ta farväl av Ronja som lämnar mig strax.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0