Lördag 2011-06-18

Jaaa... God morgon?

Vaknade för en timma sedan av att min kära vän kom in rusandes i mitt rum för att hämta sin mobil som hon glömde här igår.. Tack för väckningen iallafall haha slapp sova bort allt för mycket av dagen :)

Igår vart jag hos Hampe hela dagen, vid 6-7 tiden körde han mig hem då jag senare fick besök utav tjejerna. Vi skulle ha kollat film äta gott och bara mysaa! Men det blev ändring, vi satt mest och pratade och sen drog de till Oskarström och jag stannade här hemma och kollade på film. Hade ingen ork i kroppen för något annat..
Det vart lite kort om gårdagen..

Nu ska jag äta något sen hoppa in i duschen och sedan börja göra iårdning mig för senare blir det att dra sig in mot stan för att se när Jasse har dansuppvisning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0