Blev lite nytt till skohyllan

Nu är jag hemma från stan, först åkte jag med Marika till flygstaden där jag köpte med mig tre par nya skor. Jobbigt o köpa skor.. Jag hatar när man hittar två par skor och man vill verkligen ha båda men igentligen så vill man inte ha ena paret haha om ni förstår? Jag stod iallafall ett bra tag och visste inte vilka jag skulle välja men till slut lyckades jag och vinnarna är mina favoriter nu mera! haha :)

Efter en stund på flygstaden körde Marika mig och Ronja till stan där vi gick runt lite, köpte lite små saker och sen tog vi oss en liten fika på Espresso House.

Nu sitter vi i mitt rum och har absolut ingenting att göra.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0