Mys dag med Bästavännen

Har haft en mys dag med Bästavännen! Först var det jobb när timmarna gått och jag slutade möttes jag och Andrea upp på bussen och hon åkte med mig hem till kära Åled. Vi har glott på Lost hela kvällen typ och bara haft det mysigt. Nu ska jag mysa ännu mer fast med min kära säng! Så nu säger jag god natt och slänger in en massor med onödiga mobilbilder från närmsta veckan...

Lördags eftermiddags mys med pojkvännen och Martina. 9/7-11


 Tini ♥

Hahaha! Åwh.. Förlåt Hampus men du ser ut som ett päron på denna bilden... Haha Älskar dig!

Söndag 10/7-11


Fredag 15/7-11






Dåliga bilder jag vet... Men fotografen var la full jävlig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0