Torsdag 2011-07-28

Gooodmorgon!! Sovit gott? Det gjorde jag! Med Martina brevid mig inatt kan det ju inte vara annat än bra, haha!! Ligger i soffan alldeless död. Har bara sovit få timmar på hela veckan och äta kan jag inte heller, så fort jag äter eller dricker får jag halsbränna *snyft* Fy jag har nog aldrig stört mig så mycket på något så här mycket som på halsbränna!

Igår blev det ynka två inlägg, men jag var lite upptagen. Jag åkte ju in till stan för att fixa en sak sen så gick jag hem till min syster(hon bor ca 15 min från centrum så det är ju helt perfekt!) där min mamma också var så vi satt och pratade om allt möjligt och så självklart busade jag med min super underbara systerdotter! Min ögonsten♥
Efter någon timma där körde Helena(syster min) mig hem då jag packade väskan och gick hem till Hanna. Vi skulle fota lite, vi alla brudar-Hanna, Jag, Linnéa och Rebecka. Men istället tog vi bussen in till stan och satte oss på bulls och åt gott och bara hade det almänt bra! Jag var hemma vid halv tolv kanske? Då jag möttes utav min Tini på trappen och sen kom Gabb och David hit. Så halva natten satt vi här tills Tini somnade och sen när jag med vart trött fick dem gå hem. Men en riktigt bra dag hade jag! Love life♥

Nu ska jag göra iårdning mig lite sen gå ner och få min "lönelapp" underskriven, sen blir det antagligen att jag åker in till stan för en fika med mamma och lämna lönelappen såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0