Tomt hus.

Mötte upp gabb innan idag då han var så snäll o köpte cigg till mig sen pratade vi en stund och det ledde till att han följde med mig hem och blev min lilla städerska! haha nej men han var så snäll och hjälpte mig att städa eftersom tjejerna bara drog idag och lämnade allt stök till mig!
Jag ligger nu i sängen och tänker försöka sova. Inatt är jag ensam i huset, är livrädd! Ligger o skakar och sådant typ .. Nej då! Men jag var verkligen rädd innan, men nu har jag intalat mig själv att inget kommer hända.. Men bara för att jag tänker så, så kommer något att hända! hm... Aja god natt! Vi hörs la mer inatt om jag nu inte lyckas somna! Natti Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0