Tisdag 2011-07-20

Heeeii!! Visst är det kul att städa? Kom kom så kan ni fan få städa mitt rum....
Ja som ni kanske förstår så springer jag rund i rummet och försöker städa, eller kanske inte just nu.. Fastnade lite vid datorn men har iallafall fått undan alla kläder från golv och alla möbler,
Fy fasen jag trodde då inte att jag ägde så många plagg.
Jag ska snabba på med städningen nu iallafall så att jag blir klar så att jag sedan kan sova, är så jäkla trött. Skönt att man bara har två dagar kvar på jobbet då så att man har några veckor ledigt nu innan skolan börjar! Men kommer nog sakna alla sköna människor där, men vem vet jag kanske kommer tillbaka ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0